سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه قبولی کنکور دکتری زبان

آزمون کتبی کنکور دکتری زبان، شامل دو درس عمومی زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس تخصصی مقطع لیسانس و فوق لیسانس با ضریب 4 می باشد. داوطلبان دکتری باید پس از مطالعه دفترچه آزمون، نسبت به تهیه کتاب های مناسب و کامل برای دروس امتحانی گفته شده اقدام نمایند. با توجه به محدودیت زمان و کمبود منابع مناسب و تخصصی کنکوری برای مقطع دکتری، بهتر است متقاضیان از راهنمایی های یک مشاور با تجربه جهت انتخاب منابع و برنامه ریزی کنکور دکترای تخصصیی زبان استفاده کنند. خطا در انتخاب منابع و برنامه ریزی می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته و برای همیشه فرصت قبولی را از داوطلبان بگیرد.

بهترین مشاوران تخصصی ازمون دکتری، آماده خدمت رسانی به داوطلبان دکتری تخصصی هستند. شما مخاطبان مقاله حاضر می توانید با کلیک بر روی گزینه (رزرو مشاوره)، نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. دریافت بسته برنامه ریزی و پشتیبانی آزمون پی اچ دی از طریق کلیک بر روی گزینه (رزرو برنامه ریزی) امکان پذیر می باشد. متقاضیان آزمون دکتری رشته زبان می توانند از طریق دنبال کردن شبکه های اجتماعی مشاوران برتر شامل (کانال تلگرام، کانال ایتا و پیج اینستاگرام) از جدیدترین تغییرات و اطلاعیه ها در خصوص کنکور دکتری مطلع شوند.

 

 

منبع: نحوه قبولی ازمون پی اچ دی زبان


تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری

 

تمدید مهلت ثبت نام در واقع فرصت مجددی است که در اختیار جاماندگان از فرصت معین، قرار گرفته می شود. به طور معمول سازمان سنجش کشور یک الی دو مرتبه تاریخ تمدید برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، قرار می دهد. برای تمام شرکت کنندگان لازم است که قبل از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید سریال اعتباری نام نویسی به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازند.

در این دفترچه تمام ضروریات مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی اعم از شرایط و ضوابط، مدارک مورد نیاز، نحوه تکمیل فرم پیش نویس، قوانین انصراف، قوانین نظام وظیفه و... درج شده است و در واقع کامل ترین مرجع اطلاعاتی برای ثبت نام می باشد. پس از کسب اطمینان از داشتن شروط ثبت نام می توانید منتظر مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکترا بمانید و در فرصت تعیین شده برای کامل کردن مراحل تکمیل نام نویسی اقدام کنید.

تیم مشاوره تحصیلی و درسی محصل آماده اطلاع رسانی تمام اخبار مربوط به زمان ثبت نام، فرصت مجدد ثبت نام و ثبت نام موخرین می باشد. همچنین تمام اطلاعات در خصوص تقویم زمانی آزمون دکتری در ادامه خدمت شما عزیزان به تحریر درآمده است و چنانچه هر نوع سوالی برایتان به وجود آمد، می توانید با کارشناسان محصل ارتباط برقرار نمایید.

 

 

 

منبع: مهلت مجدد نام نویسی کنکور دکتری


انتخاب رشته آزمون دکتری انسانی

مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری انسانی 1403

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته ای صحیح را انجام دهید، لازم است با افراد باتجربه در این زمینه مشورت نمایید تا با استفاده از علم آن ها چیدمان انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها را انجام دهید. همچنین انتخاب رشته شما می بایست بر اساس دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری انجام شود.

علاقمندان به مشاوره با کارشناسان دکتری تخصصی مشاوران برتر می توانند با کلیک بر روی دکمه رزرو مشاوره تلفنی با مشاوران ما ارتباط تلفنی برقرار نمایند و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنند.

یکی دیگر از راه های ارتباطی با مشاوران برتر، عضو شدن در شبکه های اجتماعی ما می باشد. کاربران سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانند با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر از اخبار مهم دکتری اطلاع یابند.

 

 

منبع: انتخاب رشته آزمون دکتری انسانی 


راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته ازمون دکترای دوره آزاد 1403

انتخاب رشته مرحله مهمی است که نتیجه نهایی در گرو این مرحله است. پس از چیدمان درست انتخاب رشته لازم است با کسب اطلاع از شرایط و قوانین، به سایت مرتبط مراجعه کنید و انتخاب های خود را ثبت نمایید. برای ثبت انتخاب هایی که انجام داده اید، لازم است هزینه انتخاب رشته را واریز کنید. 

سوال اصلی اینجاست که آیا برای ثبت انتخاب رشته تمام دانشگاه ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟ در پاسخ بایستی بگوییم خیر! دانشگاه های سراسری شامل دوره های (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان)، هزینه ای برای ثبت انتخاب رشته ندارند و در حال حاضر صرفا دانشگاه آزاد برای ثبت انتخاب رشته، مبلغی را دریافت می کند. 

وجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته و همچنین آغاز زمان انتخاب رشته، توسط سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org منتشر می شود. در سال جاری وجه انتخاب رشته دانشگاه ازاد 300 هزار تومان می باشد. به محض انتشار هر نوع خبر جدید، مقاله حاضر در دستور به روز رسانی قرار می گیرد.

 

 

منبع: راهنمای جامع انتخاب رشته تضمینی دکترا ازاد


تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

آزمون کارشناسی ارشد و کنکور دکتری به عنوان آزمون های ورود به تحصیلات تکمیلی محسوب می شوند. سازمان سنجش قبل از برگزاری آزمون و آغاز مهلت ثبت نام، طی اطلاعیه ای فرصت نام نویسی را به داوطلبان اعلام نموده و متقاضیان بایستی مدارک مورد نیاز خود را آماده کنند و در زمان تعیین شده برای نام نویسی اقدام کنند.

بعضا با داوطلبانی مواجه می شویم که بنابر دلایل گوناگون از مهلت ثبت نام آزمون ارشد جامانده اند و این دسته از داوطلبان بایستی منتظر آغاز تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد بمانند. به طور معمول سازمان سنجش مهلت مجددی برای جاماندگان در نظر می گیرد تا مراحل تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را به انجام برسانند.

همانطور که در پاراگراف های فوق ذکر شد، پس از اتمام مهلت تعیین شده برای ثبت نام، امکان نام نویسی در زمان تمدید مهلت ثبت نام ازمون ارشد وجود دارد. جهت سهولت دسترسی شما عزیزان در ادامه جدول زمانی ثبت نام آزمون ارشد را به تحریر درآورده ایم و چنانچه هر نوع سوالی برایتان به وجود آمد، با کارشناسان محصل مشاوره دریافت نمایید.

 

 

منبع: تمدید مهلت نام نویسی الکترونیکی کنکور کارشناسی ارشد